«محمدرضا شجریان» بار دیگر در بیمارستان بستری شد

استاد «محمدرضا شجریان» صبحِ امروز به بخش مراقبت‌های ویژه‌ی بیمارستان جم منتقل شد. علت بستری‌شدنِ ایشان افت سطح هوشیاری و افت فشار خون بود.

دکتر «حسن عباسی» -پزشک معالج ایشان- ضمنِ تایید این خبر در گفت‌وگو با موسیقی ما می‌گوید: «به دلیلِ افت سطح هوشیاری و افتِ فشار خون ایشان به بیمارستان منتقل شدند؛ اما خوش‌بختانه هم‌اکنون شرایطِ ایشان پایدار است و مشکلِ حادی وجود ندارد.»

او ادامه می‌دهد: «ما برای نظارتِ بیشتر بر روی سلامتیِ ایشان، مراقبت‌های ویژه را انجام خواهیم داد و امیدواریم که این مشکلات به زودی مرتفع شود.»

نوروز ۹۵ بود که برای نخستین بار خود استاد با سری تراشیده در یک ویدئوی کوتاه ظاهر شد و از مهمانی سخن گفت که «پانزده سال است در تن او منزل کرده است». مهمانی که ایرانیان بسیاری را اندوهگین کرد.

اخبار تکمیلی:

اوضاع جسمانی آقای شجریان تحت کنترل است

موسیقی ما- از روز گذشته استاد «محمدرضا شجریان» در بخش آی.سی.یوی بیمارستان «جم» بستری است؛ دکتر «حسن عباسی» – یکی از پزشکانِ معالجِ ایشان- ظهرِ امروز در گفت‌وگو با «موسیقی ما» به این نکته اشاره دارد که تیمِ پزشکی اوضاعِ جسمانی ایشان را تحت کنترل خود دارد.

دکتر «عباسی» هم‌چنین ادامه می‌دهد: «از روز گذشته که ایشان در این بخش بستری شدند تا امروز اتفاقِ جدیدی رخ نداده است و ما باید یکی- دو روز منتظر بمانیم تا درباره‌ی وضعیتِ جسمی‌شان بتوانیم به شکلِ کامل قضاوت کنیم. ایشان هم‌اکنون تحتِ کنترل دارویی هستند تا عفونت موجود برطرف شود.»‌

هم‌چنین در بیانیه‌ی امروز بیمارستان «جم» آمده است: «در راستای اطلاع‌رسانی به مردم هنردوست و هم‌میهنانِ عزیز به استحضار می‌رساند، استاد عزیزمان امروز فشار خون‌شان پایدار، وضعیت تنفسی بهتر ولی سطح هوشیاری ایشان تغییری نکرده است و هم‌چنان در بخش‌ مراقبت‌های ویژه‌ی بیمارستان جم تحت نظر تیم پزشکی است.»

«محمدرضا شجریان» صبح روز شنبه بیست و پنجم مردادماه با انتقال به بیمارستان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست