تهیه‌کنندگان اسکار ۲۰۲۱ تأکید کرده‌اند که قصد دارند مراسم امسال را شبیه به یک فیلم کنند تا یک مراسم اهدای جوایز  و به همین منظور اجرای نامزدهای بهترین ترانه‌ی اوریجینال را به پیش از مراسم اصلی موکول کرده‌اند.

آکادمی اعلام کرده است که این پیش-مراسم تحت عنوان «اسکار: زیر نورافکن»  به میزبانی «آریانا دبوس» از تئاتر همیلتون و «لیل رل هاوری» کمدین و بازیگر برگزار خواهد شد.

در بیانیه‌ی جدید تهیه‌کنندگان (جسی کالینز، استیسی شر و استیون سودربرگ) آمده است: «ما برای بالاتر بردن کیفیت رویداد اصلی، اقدامات اساسی در مورد پیش-مراسم و پس-مراسم صورت داده‌ایم. ادعای ما این است که تمام بخش‌ها را ببینید وگرنه چیزهایی غیرمنتظره و جذاب را از دست خواهید داد.»

این اقدام هرچند ممکن برای خوانندگانی چون دنیل پمبرتون، دایان وارن و دیگران که باید ترانه‌های‌شان را پیش از مراسم اصلی اجرا کنند چندان توهین‌آمیز نباشد، اما تعجب‌آور نیست اگر بعضی از آن‌ها در روزهای آینده اعتراضی نشان دهند. اجراهای موزیکال همواره یکی از هیجان‌انگیزترین و به‌یادماندنی‌ترین بخش‌های مراسم اسکار بوده. اجرای بردلی کوپر و لیدی گاگا در مراسم اسکار ۲۰۱۹ حتی به‌یادماندنی‌تر پیروزی کتاب سبز در بخش بهترین فیلم بود.

ترانه‌ی هوساویک از فیلم یوروویژن در شهر هوساویک فیلمبرداری خواهد شد؛ اما چهار نامزد دیگر در سالن دولبی لس‌آنجلس اجراهای خود را ضبط خواهند کرد. پس از مراسم اهدای جوایز یک پس-مراسم تحت عنوان اسکار: پس از تاریکی با میزبانی کلمن دومینگو و اندرو رنلز برگزار خواهد شد و الویس میچل منتقد سینما در آن مشارکت خواهد کرد.

بخش‌های زیادی از رویداد اصلی امسال در سالن یونیون استیشن لس‌آنجلس و بخش‌های دیگری در دولبی تئاتر هالیوود برگزار خواهد شد.

نود و سومین مراسم اهدای جوایز اسکار ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) از شبکه‌ی ABC پخش می‌شود.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست