«جانی دپ» – بازیگر امریکایی- قرار است در جدیدترین تجربه‌ی بازیگری‌اش، نقشِ «آلیس کوپر» ستاره راک ۷۲ ساله را بازی کند. او هم‌اکنون یکی از اعضای گروه موسیقی کوپر است.

«کوپر» در این باره گفته است: «جانی بهترین فرد برای ایفای نقش من خواهد بود؛ چون او واقعاً دوست دارد شخصیت‌هایی را قبول کند که هیچ‌کس دیگری نمی‌خواهد نقش آن‌ها را بازی کند. او عاشق گریم و تغییر چهره است بنابراین می‌تواند دماغی مثل دماغ من را هم روی صورتش قرار بدهد و همه چیز را داشته باشد. من را هم به اندازه کافی می‌شناسد که بتواند نقشم را بازی کند.»

کوپر سال ۲۰۱۵ گروه هالیوود ومپایرز را همراه جانی دپ و جو پری گیتاریست گروه اروسمیت شکل داد. این گروه به تجلیل از موسیقی ستاره‌های راکی می‌پردازد که در دهه هفتاد میلادی به خاطر افراط‌گرایی در مصرف الکل و مواد مخدر جان خود را از دست دادند. این گروه تاکنون دو آلبوم موسیقی منتشر کرده‌اند؛ نخستین آلبوم آن‌ها در سال ۲۰۱۵ شامل چهره‌هایی از جمله پل مک‌کارتنی، دیو گرول، کریستوفر لی، اسلش و برایان جانسون می‌شد.

«کوپر» در اوائل دهه ۶۰ میلادی و زمانی که ۱۷ سال بیشتر نداشت به همراه مایک بروس (لید گیتار)، گلن باکستِن (ریتم گیتار)، دنیس دانِوِی (گیتار بیس) و نیل اسمیت (درامز)، گروه موسیقی the Earwigs را در فینیکس آریزونا بنیان نهادند.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست