حامد بهداد» پس از چند تجربه خوانندگی و تهیه‌کنندگی در موسیقی برای اولین‌بار آلبومی را روانه بازار خواهد کرد. این مجموعه با نام «هزار هیچ» به تازگی برای پیش خرید در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. توزیع فیزیکی و دیجیتالی این آلبوم قرار است از روز دهم بهمن آغاز شود. حامد بهداد علاوه بر تهیه‌کنندگی این آلبوم، در نقش آهنگساز هزار هیچ هم حضور دارد. حامد بهداد در این آلبوم با چهره‌های سرشناس موسیقی همکاری کرده است. «مسعود فیاض زاده» به عنوان آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده گیتار الکتریک در آلبوم بهداد حضور دارد.

دارا دارایی، درشن آنند، علی باغفر، آرین ملیکیان، علی اظهری و رضا خوشنویس از جمله سایر نوازندگان حاضر در هزار هیچ هستند. «صنم پاشا» هم به عنوان بک وکال و گروه کر فیلارمونیک ایران به رهبری «علیرضا شفقی نژاد» هم در این آلبوم حضور دارند. آلبوم هزار هیچ از سوی نشر «کوک» به بازار عرضه خواهد شد.

حامد بهداد یکی از چهره‌های سرشناس عرصه بازیگری است که طی سال‌های اخیر حضور ثابتی در موسیقی هم داشته است. همکاری او با گروه «دارکوب» از جمله تجربه‌های خوانندگی بهداد در این سال‌ها بوده که با بازخورد زیادی همراه شده است. او همچنین تجربه تهیه‌کنندگی چند آلبوم موسیقی را هم دارد.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست